Obchodné podmienky
DODACIE PODMIENKY
KONEČNÍ ZÁKAZNÍCI
DODACIE LEHOTY
Dodacia lehota sa počítá na pracovné dni .
Tovar odosielame každú STREDU (objednávku poslať najneskôr v pondelok do 12.00 hod).
Ak bude vo stredu, alebo vo čtvrtok v Českej alebo vo Slovenskej republice štátny sviatok, alebo bude mať naša spoločnosť celozávodnú dovolenku dodacie termíny sa posúvajú alebo ruší.
PLATOBNE PODMIENKY
Zásielkovú službu zabezpečuje Slovenská pošta a.s.
S každou zásielkou dostane zákazník daňový doklad ( faktúru ) .
SPÔSOB PLATBY
Dobierkou - celú sumu vyberie od zákazníka doručovateľ alebo pracovníčka pošty pri prevzatí.
Objednávka do 75 € bez DPH /dopravné/ poštovné/ dobierkové činí 7,50 €
nad 75 € bez DPH / dopravné / poštovné/ dobierkové činí 0 €
Pri vyžiadanom dodaní mimo dané termíny budeme účtovať manipulačný poplatok vo výške 7,50 €.
OBCHODNÍ PARTNERI
DODACIE LEHOTY
Dodacia lehota sa počítá na pracovné dni .
Tovar odosielame na dobierku každú STREDU (objednávku poslať najneskôr v pondelok do 12.00 hod. )
ZÁVOZ do Bratislavy (po dohode) - tovar vozíme vo ŠTVRTOK (objednávku poslať najneskôr v stredu do 10.00 hod.)
Ak bude v stredu, alebo vo čtvrtok v Českej republike, alebo vo Slovenskej republike štátny sviatok, alebo bude mať naša spoločnosť celozávodnú dovolenku dodacie termíny sa posúvajú alebo ruší.
PLATOBNÉ PODMIENKY
Zásielkovú službu zabezpečuje Slovenská pošta a.s.
S každou zásielkou obdrží zákazník daňový doklad (faktúru) .
SPÔSOB PLATBY
Dobierkou - celú sumu vyberie od zákazníka doručovateľ alebo pracovníčka pošty pri prevzatí.
V hotovosti (len dovoz Bratislava) - celú sumu vyberie od zákazníka vodič od firmy Kleis.
Objednávka do 75 € bez DPH /dopravné/ poštovné/ dobierkové čini 7,50 €
nad 75 € bez DPH / dopravné / poštovné/ dobierkové čini 0 €.
Pri vyžiadanom dodaní mimo dané termíny budeme účtovať manipulačný poplatok vo výške 7,50 €.
Dodávaný tovar zostáva až do úplného zaplatenia kúpnej ceny vo vlastníctve predávajúceho, v zmysloch platných ustanovení § 443 - obch 446. napr, resp . § 601 obch . z.
Na akékoľvek otázky ohľadom platobných dodacích podmienok vám radi odpovieme .
REKLAMÁCIE
Vybavujeme na základe fyzického prevzatia alebo fotografie zaslané e-mailom. Fotografie musia byť osobitne na každý poškodený výrobok a musí obsahovať názov výrobku, expiráciu a viditeľné poškodenia. V emaile aj u fyzického prevzatia musí byť k poškodenému výrobku vždy priložený vyplnený reklamačný protokol s uvedeným číslom faktúry, s ktorou bol výrobok dodaný. Reklamačný protokol nájdete pod záložkou "informácie".
Na reklamáciu bude vystavený dobropis. Pokiaľ k reklamácii nebudú uvedené potrebné náležitosti nebudeme reklamáciu akceptovať.